Gökkuşağının altından geçerken...

Gökkuşağının altından geçerken...

9 Ocak 2011 Pazar

Benim için 2010 Verimli Bir Yıl Oldu

Benim için 2010 Verimli Bir Yıl Oldu
Birgun 2 Ocak 2011 Pazar Eki

Yılın son makalesini yazarken düşünüyorum. Sanırım Birgun gazetesinde üçüncü seneme giriyorum. 2009 Eylül gibi başlamıştı BirGun maceram. U2’dan U dönüşü adlı yazımla.
Bu sene kişisel tarihim açısından önemli olaylar :

- İkinci albümüm Kırmızı Karanlık’ı nihayet çıkardım.
-
- Gökkuşağı ruhlu devrimsel klibim Powerturk Tv rotasyonuna girmeyi başardı.
-
- Bir Artı Bir dergisi, BirGun ve Radikal ile albüm üzerine sohbetim çok değerli oldu benim için.
-
- Kırmızı Karanlık albümüm THY playlist (çalım listesi) ve SkyLife dergisinde yer aldı.
- BirGun ailesine 48’e yakın makale daha kazandırdım ve keyifli bir süreçti.
-
- U2 grubunu, Selanik 97 maceramdan sonra Istanbul’da ikinci kez izlemek nasip oldu. Bütün skandallara ve dedikodulara rağmen müthiş bir konserdi. Eski büyüsünü yitirmiş bir grup olsa bile sahne şovu diğer çiçeği burnunda gruplara taş çıkardı yine…,Siyasi anlamda olaylı bir konser olması da aslında U2’ya yakışır bir durumdu.
-
- Kaos GL web sitesine, albüm röportajım vesilesiyle anasayfa kapağı olmak güzeldi.

- Aşk hayatı gibi muhabbetlere girmiyorum ama örselendim ve incindim.

- Çoğu hatun cici bici kıyafetlere bakarken ben gene kamuflaj ceketi ve kovboy gömleği gibi kıyafetlere sardım.

- Naim Dilmener’den, benim hakkımda yazdığı Devrimci Müzisyen başlıklı yazıyı okumak onurlandırdı.

- Albümüm hakkımda tek kelime yazmayan bazı Light müzik yazarları (Light’ı Türkçe’ye çevirsem esprisi kalmaz.Sigaradan bilen biliyor anlamını.) ki sayıları ikiyi geçmez, nasıl rahat uyudular bilmiyorum veya dertleri neydi.

- Deniz Durukan’la güzel ve derin bir söyleşi yaptık : sabitfikir.com dan izlenebilir.

- Televizyonlara konuk olmadım, yazılı basını tercih ettim.

- Hayal Kahvesi’nde ilk albüm konserimi 6 Aralık’ta verdim ve ilk defa Groovebox ile tek başıma bir set hazırladım, devamı 6 Ocak’ta Peyote’de.(Jeanne D’arc ın doğumgünüymüş.) Grup meselesine noktayı koydum, içim ferahladı, yolum açıldı.

- Facebook ve Twitter’dan takipçi sayım hızla artmaya devam etti ama arıza çıkarmak için gelenleri kabul etmedim.

- Ağabeyim evlendi. Muradına erdi.

- Edebiyat gene kurtarıcım oldu : Okumak en iyi gezi ve dost, tekrar anladım : Patti Smith’in otobiyografisini bir çırpıda bitirdim. 60’ların New York’unu ucundan da olsa yaşamış gibi hissettim.

- Ne idüğü belirsiz, körler sağırlar birbirini ağırlar şeklinde çıkan Diskocu Rock antolojisi’nde yer almayanları gördükçe; iyi ki yer almamışım dedim.

- Albümlerimi evde veya kendime has yöntemlerle kaydedip sahnede müziğime elektronik elementleri katmaya ve tamamen özgür olmaya karar verdim.

- Bu yazının yayımlanmasının ertesi günü yani 3 Ocak doğumgünümde, daha sakin ve dingin bir ruh hali içinde olmayı umuyorum ve herkese mutlu yıllar diliyorum.

Ece Dorsay
ecedorsay@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder