Gökkuşağının altından geçerken...

Gökkuşağının altından geçerken...

1 Eylül 2013 Pazar

Ruhumdaki Park


 Ruhumdaki Park 

16 Haziran 2013 BirGün Pazar Eki

Tüm bu kaosun içinde, kelimeler bir artıyor bir tükeniyor. Şiire sığındığım günler oldu. Küçük İskender okudum biraz… Küçük Prens gibi yürüdüm dizelerde… Az da olsa sevdiğim sokakların yağmalandığı bir şehirde, dört duvara hapsolmuş bir ruh muydum, yemyeşil parkların özlemiyle dolup taşan bir kalp miydim, aslında hepsiydim. Siyaset ve üniforma, bana tamamen kasveti çağrıştırıyor… Rengarenk hippie’lerin birbirlerine parklarda şiirler okudukları 68 ruhu San Fransisco’su , İstanbul’un orta yerinde ucundan yaratılmış mıydı ne….

Hayalperest ve romantik bir ruh olduğum halde, diğer yanımın en karamsar yumruklarını yedim her atılan gaz bombası haberinde…  Herşeye rağmen, güzel sonuçlara inanan insanların seslerini dinledim. O seslere tutundum. Kalbimdeki ses de,  güzellikleri fısıldıyordu bana. Balkondan balkona sohbetlerin sıkıştığı bir sanal mahalle vardı birbirimize güç verip, birbirimizden güç aldığımız…

Bu yaz, bir sürü güzel konserin iptal haberi geldi haliyle.
Kimlerden mahrum kalıyoruz bir liste yapayım. Bu direnişe değecekse, şarkılar kulağımızda ve kalbimizde de çalar, sorun değil…

2011 senesinde sahne aldığım Efes One Love Festival, hem alkol yasası hem olaylar nedeniyle iptal oldu. İptal olan konserlerin bir kısa listesi : 

Dünya yıldızlarının konserleri de iptal edildi!

Pozitif Live tarafından Vodafone İstanbul Calling kapsamında gerçekleşmesi planlanan bazı etkinlikler iptal edildi.
Pozitif Live konserlerin akıbetiyle ilgili bilgilendirmeyi önümüzdeki günlerde yapacak. İptal edilen etkinliklerin listesi:
Zaz: 15 Haziran Parkorman
Indie Park: The National, Noah & The Whale, Emiliana Torrini: 23 Haziran Parkorman
Bloc Party: 26 Haziran Parkorman
Dance Day: The Prodigy, Basement Jaxx & Jaguar Skills: 29 Haziran Parkorman
Alternative Park: Thirty Seconds to Mars, The Maccabees, !!!: 30 Haziran Parkorman
Sigur Ros: 2 Temmuz Parkorman
Urban & Hip-Hop Day: Snoop Dogg, CeeLo Green & Nas: 7 Temmuz Parkorman
Bilet iadeleri için Biletix en kısa zamanda bilet satın alanlarla e-mail ve SMS yoluyla iletişime geçecektir.
Tüm müzikseverlere hassasiyetleri ve konu ile ilgili destekleri için teşekkür ediyoruz.
NOT: Vodafone İstanbul Calling kapsamındaki yan etkinlikler de aynı sebeplerden ötürü iptal edilmiştir.

İPTAL OLAN YAN ETKİNLİKLER:

David Lynch presents Chrysta Bell: 12 Haziran Babylon
A Tribute To Lynch AFTER PARTY: 12 Haziran Babylon Lounge
Derrick May & Jimmy Edgar: 28 Haziran Babylon
Plak Şirketleri Paneli: 13 Haziran Babylon
Derrick May Söyleşisi: 28 Haziran SEA Institute
Başka Bir Ses Mümkün Vol. 2: 19 Haziran Salt Beyoğlu
Başka Bir Ses Mümkün Vol. 3 'Çocuklarla Müzik Atölyesi': 13-21-27 Temmuz SEA Institute
Cam Butler: 27 Haziran Salt Beyoglu
Demonation: 5 Temmuz Babylon
Seramik Atölyesi: 6 Temmuz Zen Seramik
Lori Goldston: 10 Temmuz Salt Beyoğlu
Ebru Atölyesi: 13 Temmuz Galatart Ebru Atölyesi
PANEL NO.3 "Müzik Medyası": 13 Temmuz Pera Müzezi Oditoryu








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder