Gökkuşağının altından geçerken...

Gökkuşağının altından geçerken...

1 Eylül 2013 Pazar

Munchies'den Sesleniş

Munchies'den Sesleniş

23 Haziran 2013 BirGün Pazar Eki

Yazmanın gücü... Şehir alt üst olurken, bir dem huzur ararken, müzik yazısı yazmaktan vazgeçtim. Konserlerin iptal olduğu, ülkenin kaosa sürüklendiği bu gergin ve belirsiz günlerde, ben de önümü göremez oldum. Yazmanın ve beste yapmanın sihrine inandım. Kariyerden öte, varoluş amacı benim için... Nefes almak istediğinde ruhum, kelimelere sığınıyorum. Konserlerin iptalini dert etmiyorum çünkü huzur daha mühim şu anda hatta elzem. Ne yapacağımızı bilmez haldeyiz. Eylemden başka herhangi bir "aktivite" imkansız hale geldi. Evde oturmayı da eylem saymıyoruz tabii.

Müzik dinleme, gitar çalma ve yazma eylemlerinin kişinin kendisine bir şifa olduğu gerçeğini kimse değiştiremez. Bu güzel ülkenin getirildiği hal, beni ne kadar üzüyor, tarif edemem.   

İlham perim, tatile gitti. Dostlarımın açtığı Munchies adlı butik otel ve beach'teyim şu an. Göltürkbükü'nde mekan. Huzurlu ve Bodrum merkeze yakın bir tatil için bu mekana uğramalısınız. Otelde kalmayıp sadece günlük giriş de yapma imkanınız var. Menüsü zengin, odaları klimalı, iskelesi geniş ve ferah, koy manzarası harikulade, fiyatlari uygun Munchies'in. İletişim bilgileri : Munchies Beach 
Yalı Mahallesi    Akdeniz cad.  
Sahil sok. No:6/A  Göltürkbükü / Bodrum / Türkiye
Tel : 0252 357 80 82 
0533 240 09 89 

Şehir gerginliğinden uzaklaşmak isteyen varsa, burayı denemeden geçmesin. Bağımlılık yaratacak bir koy...

Ece Dorsay

ecedorsay@yahoo.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder